پرش لینک ها
هدایای تبلیغاتی

نقش هدایای تبلیغاتی در افزایش فروش | فروش و عملکرد بهتر | افزایش ارتباط و اعتماد مشتریان

هدایای تبلیغاتی، محصولاتی هستند که بر روی آنها مارک و لوگوی شرکت یا مجموعه ای که قصد تبلیغات از طریق آنها را دارد، چاپ می گردد. این محصولات به عنوان یک هدیه کاربردی به مشتریان وفادار مجموعه ارائه می گردد. از این طریق ادامه ارتباط تجاری این افراد با مجموعه تضمین خواهد شد. همچنین با این کار، برند مجموعه به مشتریان جدید معرفی شده و از آنها دعوت به همکاری می گردد. در واقع باید گفت که نمی توان نقش هدایای تبلیغاتی در افزایش فروش را نادیده گرفت.

بصورت کلی هدف ارائه هدایای تبلیغاتی، ترویج برند، افزایش شناخت برند، جذب مشتریان جدید، حفظ مشتریان فعلی، و افزایش وفاداری مشتریان می باشد. از جمله هدایای تبلیغاتی می توان به مواردی همچون لوازم التحریر، پوشاک ، کیف، محصولات الکترونیکی، جلد گوشی یا تبلت و تقویم و سررسید به همراه لوگو و شعار تبلیغاتی آن مجموعه اشاره کرد. مطالبی که در این مطلب به توضیح آنها خواهیم پرداخت عبارتند از:

  • هدایای تبلیغاتی چه تاثیری بر میزان فروش خواهند داشت؟
  • هدف از ارائه هدایای تبلیغاتی چیست؟

 

نقش هدایای تبلیغاتی در افزایش فروش

هدایای تبلیغاتی نقش بسیار مهمی در افزایش میزان فروش و درآمد، اعتماد مشتری و بهبود اعتبار برند یک مجموعه دارند. بطوریکه تحت هیچ شرایطی نمی‌توان آن را انکار کرد. در ادامه به برخی از موارد در خصوص نقش هدایای تبلیغاتی در تجارت اشاره خواهیم کرد:

جلب توجه مشتری

مشتریان در طول مدت استفاده از هدایای تبلیغاتی مجموعه شما با برندتانا اشنا خواهند شد و این موضوع آنها را به همکاری شما ترغیب خواهد کرد.

جذب و حفظ مشتریان

مشتریان به طور کلی تمایل به همکاری با کسانی را دارند که به آنها ارزش می‌نهند و این هدایا موجب ادامه همکاری تجاری با آن‌ها می‌گردد. همچنین مشتریان جدید با دریافت این هدایا از طرف یک مجموعه  ترغیب به همکاری با آن خواهند شد.

افزایش فروش و درآمد

دادن هدایای تبلیغاتی به عنوان جوایز یا عرض ارادت به مشتریان موجب تشویق و ترغیب آنها به ادامه همکاری با مجموعه شما می‌گردد. این موضوع در نهایت به افزایش میزان فروش و درآمد مجموعه منتج خواهد شد.

تبلیغات پنهان

در واقع یکی از اصلی ترین اهداف این نوع هدایا، بحث تبلیغاتی آن است. شما عملا از طریق ارائه هدایای تبلیغاتی مجموعه خود به مشتریانتان و همچنین مشاهده مستمر لوگو و برندتان توسط آنها در حال انجام یک فعالیت تبلیغاتی هدفمند و پنهان هستید. همچنین در صورت مصرف مشتریان شما از این هدایا، این امکان وجود دارد که افراد دیگری که با آنها در تعامل هستند نیز با برند شما آشنا گردند.

اهداف هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی نقش مهمی در افزایش فروش و در نهایت افزایش درآمد و اعتبار سازی برند یک مجموعه دارند. در ادامه به بیان برخی از اهداف هدایای تبلیغاتی می‌پردازیم:

تشویق به خرید

این مورد به عنوان یکی از اهداف اصلی این کار شناخته می شود. در واقع دادن هدایای تبلیغاتی موجب می‌گردد که مشتریان وفادار به مجموعه شما، به خرید مجدد ترغیب و تشویق شوند.

تمایز از رقبا

ارائه هدایای تبلیغاتی با کیفیت و خوب به مشتریانتان، آنها را به سمت شما هدایت می‌کند. همین امر می‌تواند سبب تمایز شما از سایر رقبایتان گردد.

افزایش سبد خرید مشتری

ارائه هدایای تبلیغاتی به عنوان جایزه برای حجم بزرگتری از خرید، مشتری را به خرید بیشتر ترغیب و تشویق می‌کند و آنها بخاطر دریافت این هدایا خرید بیشتری از شما انجام می دهند.

تصویر برند

هدایای تبلیغاتی با کیفیت بالا برند شما را مدام در ذهن  مشتری یاداوری میکند و ناخواسته او به سمت شما تمایل پیدا خواهد کرد.

نتیجه گیری

هدایای تبلیغاتی وسیله ای است که در بازاریابی امروزی نقش مهمی ایفا می‌کند و به شکل چشمگیری در افزایش فروش و عمکرد بهتر تبلیغات موثر می‌باشد. این هدیه ها نه تنها سبب جلب توجه مشتری می‌گردد بلکه باعث افزایش اعتبار برند شما نیز می‌گردد. همچنین این هدایا به عنوان ابزارهای تبلیغاتی فعال و تاثیر گذار شناخته می شوند و در تصمیم مشتریان در خرید از شما نیز اثر دارند.

مجموعه نقش زرین با تجربه‎ای طولانی و بهره مندی از آخرین فناوری‎های موجود در زمینه چاپ و تبلیغات آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به مشتریان عزیز و گرامی می باشد. شما عزیزان می‌توانید از طریق شماره های تماس و آدرس مجموعه که در بخش تماس با ما قرار داده شده اند با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

پیام بگذارید