پرش لینک ها
ست مدیریتی تبلیغاتی

تاثیر ست مدیریتی تبلیغاتی بر ارتقای برند و افزایش وفاداری مشتریان

ست مدیریتی دسته ای از هدایای تبلیغاتی است که دارای طرفداران بسیاری است. در این مطلب به بررسی تاثیر ست مدیریتی تبلیغاتی بر ارتقای برند خواهیم پرداخت. مواردی که در این مطلب بیان می شوند عبارتند از:

  • توضیحاتی در خصوص ست مدیریتی
  • خصوصیاتی یک ست مدیریتی با کیفیت
  • اقلام یک ست مدیریتی تبلیغاتی
  • اهداف ارائه ست مدیریتی
  • نحوه تاثیر ست مدیریتی تبلیغاتی بر ارتقای برند مجموعه

ست مدیریتی چیست؟

ست مدیریتی  در واقع مجموعه‌ای از هدایای تبلیغاتی لوکس و نفیس می باشند که به مدیران، کارمندان ارشد و شرکای تجاری خاص اهدا می گردد. این هدایا معمولا دارای جنس باکیفیت و بادوام می باشند و در طراحی و تولید آنها ظرافت و دقت زیادی صرف می گردد. هدف از اهدای ست مدیریتی، ایجاد حس احترام، قدردانی و وفاداری در مخاطب و همچنین ارتقای وجهه و برند شرکت است و این مسئله به قدری مهم است که نمی توان تاثیر ست مدیریتی تبلیغاتی بر ارتقای برند را نادیده گرفت.

 

ویژگی‌های ست مدیریتی تبلیغاتی

ست های مدیریتی به عنوان یک هدیه لوکس تبلیغاتی می بایست دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد باشند که آنها را از سایر هدایای تبلیغاتی متمایز می نماید:

  • بهره مندی از جنس باکیفیت مانند چرم، فلز، چوب و …
  • طراحی زیبا و ظریف و استفاده از المان های لوکس و مدرن
  • کاربردی بودن اقلام موجود در ست مدیریتی
  • چاپ و درج آرم و لوگوی مجموعه جهت درج برند شما در ذهن مخاطب

ست مدیریتی تبلیغاتی شامل چه اقلامی می‌شود؟

اقلام موجود در ست مدیریتی از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند بگونه ایکه شما با توجه به بودجه و سلیقه خود می توانید موارد مختلفی را در نظر بگیرید و آن را بعنوان یکی از هدایای تبلیغاتی لوکس در اختیار مخاطبان خود قرار دهید. در ادامه برخی از اقلام رایج در این ست‌ها معرفی خواهند شد:

ست مدیریتی سررسید

این ست مواردی همچون سررسید چرمی، خودکار و خودنویس، و گاهاً موارد دیگری از قبیل جاکارتی و کیف پول را شامل می شود.

ست مدیریتی اداری

این ست اقلام لوازم التحریری ضروری همچون خودکار، روان نویس، مداد، تراش، هایلایتر، دفترچه یادداشت و … را در بر می گیرد و بعنوان یکی از پرکاربرترین ست های مدیریتی تبلیغاتی شناخته می شود.

ست مدیریتی دیجیتال

این ست شامل ابزارهای دیجیتالی مانند پاوربانک، فلش مموری، هندزفری، شارژر فندکی و … است.

ست مدیریتی چرمی

این ست اقلام چرمی مانند کیف پول، کمربند، جاکارتی، خودکار، رومیزی و … را شامل می شود و آنرا بعنوان یکی از نفیس ترین هدایای تبلیغاتی می شناسند.

ست مدیریتی هدیه

این ست شامل اقلام خاص و نفیس مانند ست قهوه و فنجان، ست چای و قوری، ست دمنوش و فنجان، ست لوازم آرایشی و … است.

موارد بالا تنها بخشی از اقلامی هستند که بعنوان ست مدیریتی تبلیغاتی می توان اهدا نمود. شما با توجه یه سلیقه و نظر خود می توانید تغییراتی را در هدایای خود ایجاد نمایید.

مجموعه نقش زرین با داشتن سابقه ای طولانی و بهره مندی از نیروهای زبده و ابزار آلات پیشرفته، یکی از پیشتازان عرصه تبلیغات به شمار می آید و شما عزیزان با توجه به بودجه و سلیقه خود می توانید هدایای تبلیغاتی خود را با بالاترین کیفیت و قیمتی منصفانه سفارش دهید.

اهداف مختلف برای استفاده از ست تبلیغاتی

اهداف مختلفی برای استفاده از ست مدیریتی تبلیغاتی وجود دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهد شد:

  • افزایش آگاهی از برند
  • ایجاد حس وفاداری به برند
  • تشویق فروش
  • جمع آوری اطلاعات از مشتریان
  • جذب مشتریان جدید
  • تقویت روابط با شرکا
  • ایجاد انگیزه در کارکنان
  • انتخاب ست تبلیغاتی مناسب

انتخاب ست تبلیغاتی مناسب برای رسیدن به اهداف تبلیغاتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.  هنگام انتخاب یک ست مدیریتی تبلیغاتی، باید موارد زیر را مد نظر قرار دهید:

  • مخاطب هدف شما چه کسانی هستند؟
  • ست مدیریتی تبلیغاتی شما باید حاوی چه پیامی باشد؟
  • بودجه مد نظرتان برای ست تبلیغاتیتان چه میزانی است؟
  • ست تبلیغاتی مناسب برای شما کدامیک خواهد بود؟

 

چگونگی تاثیر ست مدیریتی تبلیغاتی بر ارتقای برند

ست های مدیریتی بعنوان یکی از مهم ترین و اثر گذارترین هدایای تبلیغاتی امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. در این قسمت به بررسی چگونگی تاثیر ست مدیریتی تیلیغاتی بر ارتقای برند خواهیم پرداخت:

افزایش آگاهی از برند

در هر مرتبه استفاده فرد از اقلام موجود در ست تبلیغاتی شما، نام و لوگوی برندتان در معرض دید او قرار خواهد گرفت. این امر موجب افزایش آگاهی از برند شما در میان افراد مختلف، به خصوص در میان کسانی که با برند شما آشنایی ندارند، می گردد.

ایجاد حس وفاداری به برند

اهدای یک ست تبلیغاتی باکیفیت و کاربردی به مشتریان، نشان دهنده قدردانی شما از آنها خواهد بود و می‌تواند کوجب وفاداری آنها نسبت به مجموعه شما گردد. باید توجه داشت که مشتریانی که ست تبلیغاتی شما را دریافت می کنند، احتمالا در آینده نیز از محصولات یا خدمات شما استفاده خواهند نمود و به دیگران نیز برند شما را معرفی می‌نمایند.

ایجاد تمایز رقابتی

در دنیای پررقابت امروز، برای موفقیت در کسب و کار خود به چیزی بیش از ارائه محصولات یا خدمات باکیفیت نیاز خواهید داشت. شما باید بتوانید برند خود را از سایر رقبا متمایز نمایید. ست‌های تبلیغاتی می‌توانند به شما در این امر کمک کنند. ارائه ست‌های تبلیغاتی خلاقانه و باکیفیت، می‌تواند توجه مشتریان را به خود جلب کند و برندتان را در ذهن آنها حک کند.

بهبود و ارتقای وجهه برند

ارائه ست‌های تبلیغاتی باکیفیت و زیبا می‌تواند در ارتقای وجهه برند شما در میان مخاطبان هدف موثر باشد. استفاده از مواد اولیه مرغوب و طراحی زیبا در ست‌های تبلیغاتی، در واقع بیانگر احترام شما به مشتریانتان می‌باشد و موجب ارتقای وجهه برند شما در میان آنها گردد.

جمع آوری اطلاعات از مشتریان

ست‌های تبلیغاتی می‌توانند راهی عالی برای جمع آوری اطلاعات از مشتریان شما باشند. شما می‌توانید از مشتریان خود بخواهید تا در ازای دریافت یک ست تبلیغاتی، اطلاعات تماس خود را در اختیار شما بگذارند. این اطلاعات می‌توانند برای بازاریابی مستقیم و یا سایر اهداف تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد.

جذب مشتریان جدید

ست‌های تبلیغاتی می‌توانند به شما کمک کنند تا مشتریان جدیدی را  جذب مجموعه خود کنید. شما می‌توانید از ست‌های تبلیغاتی در رویدادها، نمایشگاه‌ها یا سایر مکان‌های عمومی استفاده کنید تا توجه افراد را به خود جلب کنید و آنها را به مشتریان جدید تبدیل نمایید.

 

نتیجه گیری

ست های تبلیغاتی بعنوان یکی از نفیس ترین هدایای تبلیغاتی امروزه دارای طرفداران ببسیاری هستند و مجموعه های مختلف برای مشتریان ویژه خود از آنها استفاده می نمایند. در این مطلب به توضیح و بررسی تاثیر ست مدیریتی تبلیغاتی بر ارتقای برند یک مجموعه پرداختیم و نحوه اثرگذاری آن را بررسی کردیم. مجموعه نقش زرین بعنوان یکی از حرفه ای ترین مجموعه ها در این زمینه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز با بالاترین کیفیت می باشد و شما می توانید با یک قیمت مناسب از هدایای تبلیغاتی با کیفیت بهره مند گردید.

پیام بگذارید